Cum poti incurca borcanele



Pe vremea cand eram student, am lucrat la o agentie imobiliara. Pierdusem bursa din cauza unei restante la termodinamica si a trebuit sa ma angajez ca sa am bani de tigari, bautura si potol...exact in ordinea asta.
Lucram mai multi looseri in firma aia dar fiind zi de vineri, eram doar eu prezent la birou si ma chinuiam sa scot din ziarul cu anunturi locale (atunci nu existau site-uri cu anunturi) datele de contact ale persoanelor care isi vindeau apartamentele si sa le folosim noi in tirajul urmator ca si cum , chipurile, noi am fi vandut apartamentele respective. Got it?
Am fost intrerupt din a mea vanatoare de comisioane pe spatele naivilor de directorul agentiei care mi-a spus ca lipseste vreo doua ore si sa-i preiau eu apelurile de pe fix si ce vine pe fax.
Nimic iesit din comun nu s-a intamplat in timpul asta iar cand a revenit, ma intreaba:

 - M-a sunat cineva?
 - Un barbat cu voce groasa, raspund eu. Nu s-a prezentat!
 - Aaaa, inseamna ca a fost nevasta-mea.

Bai, nene, m-am inecat cu cafeaua si am varsat scrumiera pe mine, ca fumam in interior atunci. Individul avea o nevasta, am vazut-o ulterior, o femeie barbat bine, fuma 3 pachete de tigari pe zi si ziceai ca e Muma Padurii, premierul Tudose, vrajitoarea care manca copiii neascultatori cu care ne speriau parintii cand eram mici.



Daca esti curios Despre mine