Winter Is Coming si eu nu am haine


Winter is coming de maine, cica, asa ca eu si colega de viata am inceput sa rupem netul in cautare de ceva toale mai grosute. Ea avea nevoie de o parka iar eu de o geaca simpla si scurta, pana deasupra feselor, sa bag in boala sectantele.

Trecand minutele, am constatat cu o surprindere tampa ca nu se mai fac, dom'le, haine normale, cu croiala clasica cat de cat. Voi ati vazut? Doar blugi cu craci subtiri si scurti care abia imi cuprind gambele paroase si lasa sa se vada gleznele ca pantalonii pescaresti intrati la apa.

Consoarta fiind pe principiul ca hainele prima data trebuie sa fie functionale si confortabile, apoi aratoase iar eu exact invers, am zis sa combinam dorintele si am intrat pe  FashionDays. Avand si buget limitat, deh, perioada inainte de leafa, incepem noi din nou sa cautam ca niste vanatori abili cu pupilele dilatate simtind prada in apropiere.

Ea s-a indragostit de parka asta (unde mai pui ca era si redusa cu 28%). Dupa ce mi-a enumerat motivele ca: are culoarea verde militar, e casual, are mansete elastice, are gluga detasabila, etc. mi-am dat acordul intr-un stil parintesc, de parca ar mai fi depins de mine achizitia, sa o comande.

Odata cumparata, atentia ni s-a risipit, ne-am luat cu altceva si abia dupa un timp mi-am dat seama ca de fapt intrasem sa-mi cumpar si eu o geaca...A trebuit sa ma multumesc momentan cu un ''Lasa, iubire, ca iti iei luna viitoare...daca e''.

WTF!?








Daca esti curios Despre mine