Televizor LED Smart Samsung 138 cm 55KU6072 4K Ultra HD

Construcția este foarte OK, se încadrează în clasa de preț consumer. Piciorul este foarte stabil grație formei lui deosebite.
Se mișcă rapid, nu există lag la schimbarea canalelor.
Imagine foarte bună (pe 4k e bestială), upscaling excelent, multiple setări (inclusiv setări Expert), care permit o calibrare foarte bună a imaginii. Există și setări de motion control, dar prefer imaginea originală.


http://l.profitshare.ro/l/3820882









Sunetul foarte bun pentru un TV și suficient de puternic pentru o sufragerie (una relativ mare cum o am eu), setări multiple, există chiar și egalizor.
Partea de Smart este rapidă și vioaie. Navigarea este rapidă și facilă. Rulează fără probleme conținut 4k de pe Youtube. Poate face Timeshifting sau înregistra programul vizionat sau programat. Miracast excelent și stabil cu absolut toate dispozitivele mobile pe care le dețin.
Playerul multimedia mi-a rulat absolut tot ce i-am dat de pe un HDD de 1 TB. Subtitrările cu diacritice au fost redate impecabil.



Acceptă hub USB fără probleme, astfel încât două sloturi USB sunt ultrasuficiente. Personal folosesc un hub pe USB-ul de 1 amper (unde am cuplate HDD-ul de 1 TB și un stick de 32 GB) și receiverul tastaturii wireless pe cel de 0,5 A.
S-a conectat ușor și stabil la rețeaua wireless personală (RDS 300 Mbps).
L-am împerecheat cu o tastatură wireless Logitech K400 Plus (v-o recomand cu căldură), care mi-a redus timpul petrecut la PC, ceea ce mi se pare foarte bine.
Telecomanda este foarte responsivă la butoane, poate prea responsivă.:)

Acum este redus cu 20% si se poate comanda de   AICI