Perie de indreptat parul. Ce trebuie sa stii





 publicat de Nicoleta

Daca si tie iti place mai mult cum iti sta cu parul drept dar nu ai timp si nervi sa folosesti mereu placa, inseamna ca esti la fel ca mine, doar ca eu am si doua maini stangi in timpul procedeului. Pentu noi solutia cea mai buna este o perie de indreptat parul.
La ce trebuie sa fii atenta cand cumperi o perie de indreptat parul:

1. Dintii de calitate, cei mai buni sunt cei din nailon, nu irita scalpul si lasa parul moale. Buni sunt si perii din plastic cu bilute in varfuri.

2. Baza periei, cea care se incalzeste iar cele mai bune sunt cele cu invelis ceramic sau de turmalina.

3. Treptele de temperatura, care sunt diferite in functie de tipul de par avut de fiecare. Cu cat peria are mai multe trepte, cu atat este mai buna iar afisajul electronic it's a must.

4. Forma periei, cele plate sunt potrivite pentru parul scurt spre mediu iar cele rotative sau cu forma circulara sunt bune pentru parul lung.

5. Greutatea, care nu trebuie sa fie mare, nu mergi la sala cand iti indrepti parul, deci procesul trebuie sa fie usor, nu greu si obositor.

6 Alte functii, adica perii care pot si folosite si ca ondulator si ca aparat de creponat parul. In asa ceva am investit si eu intr-un final.

Astea sunt cele mai importante aspecte de luat in calcul cand iti cumperi o perie de indreptat parul. Eu mi-am cumparat de la eMAG iar oferta o poti gasi  AICI.

Daca voi aveti de adaugat si alte aspecte pe care le gasiti importante la o perie de indreptat parul, lasati-le in comentarii si astfel vom fi toate si mai informate.