O Carte Despre Gandirea Pozitiva Pe Care O Recomand

publicat de Nicoleta

Framantarile, esecurile si frustrarile personale sunt doar din vina mea si tot din vina mea vad viata si timpul altfel…ceea ce in final e un lucru bun atat pentru mine cat si pentru cei care ma inteleg.“Un lucru bun…” suna ciudat dar teoretic nu exista lucruri, exista doar energie si stari, instantanee. Un lucru e doar materializarea unui gand. Gandul respectiv poate fi pipait doar pentru ca asa am hotarat noi, inca de la nastere, ca poate fi palpabil…
Daca e sa ma felicit pentru ceva atunci ar fi pentru modul meu de a intelege secunda divizata continuu pana ajunge eternitate!


--------------

„Forta gandirii pozitive” de Norman Vincent Peale. Este o carte scrisa cu maiestrie despre forta gandurilor pozitive in viata noastra, influenta lor si puterea de a dobandi aceste insusiri de exceptie. Vei intelege ca esti ceea ce gandesti si vei invata sa gandesti pentru a avea succes. 
Cumparati-o de  AICI  , cititi-o si va garantez ca nu veti regreta.


--------------

Nimic nu e mai important decat propria persoana. Incercarea de a multumi pe toata lumea e doar risipa de energie iar rezultatul nul. Adevaratul ajutor exista atunci cand mobilizarea are ca tinta oamenii luati individual. Resursele vor fi mai mari, concentrarea mai profunda iar satisfactia pe masura. Da, satisfactie, pentru ca totul se reduce la un Eu. Zilele trecute mi-am impartit jumate din salarul lunar cersetorilor intalniti prin oras. Am facut asta din mila dar si din cauza unui experiment. Experimentul consta in a vedea daca ma descurc urmatoarea luna cu jumatate din banii pe care-i foloseam inainte precum si daca psihologic sunt suficient de puternic pentru a face asta. Intotdeauna am cosiderat ca banii pentru mine nu constituie o prioritate, ca nu imi sacrific viata pentru ei, ca nu o sa muncesc mai mult decat in limita bunului simt si ca o sa-mi dedic timpul lecturii, studiului si invatarii de lucruri noi. Setea de cunoastere e mai puternica acum ca niciodata. Zilnic incerc sa traiesc sentimente noi, uneori inaltatoare alteori malefice, cu conditia sa nu afecteaza pe nimeni din jurul meu.