Marele fas iPhone 8

Nici nu mi s-a vindecat bine rana unde a fost rinichiul si deja a aparut iPhone 8! 

Dupa umila mea parere, telefoanele au ajuns unde erau cu ani in urma, adica la perioada in care trebuia sa iti vinzi un rinichi pentru un n90 si nu era cu nimic diferit de restul telefoanelor existente. 

Ori eu am imbatranit, ori lansarile astea nu imi mai dau niciun fel de emotie.

La aceasta lansare, partea foarte funny a fost cand au voit sa dovedeasca 
mega-ultra-tehnologia de face recognition, iar aceasta nu a functionat. E si mai tare ca atunci cand te vei trezi din somn cu fata buhaita nici telefonul sa nu te mai recunoasca...
S-au lansat  iPhone 8 și iPhone X (adica 10)… va intrebati unde e iPhone 9? A plecat la pescuit cu Windows 9, Firefox 5 si JavaScript 4.






Daca te-am facut sa zambesti, da si tu share la articol! ;)
 Mucho obrigado!