Folositi-va munitia pentru Revolutia Preturilor


Revolutia Preturilor

 Daca v-ati pregatit armamentul cu carduri si munitia aferenta, puteti fi si voi revolutionari si razboinici ai tastaturii. Cititorii mei, de ambele genuri, nu poarta sosete la sandale si nici in sutien, asa ca am pretentii de la voi, ostenii mei.
Toamna a venit si, la fel ca in fiecare an in perioada asta (19-21.09), eMAG a lansat din nou revolutia, Revolutia Preturilor. 
Mai, razesilor, sunt reduceri si de 60% si sunt pe bune, conform legii, fara vrajeala si fara smecherie ascunsa cu pret umflat inainte si redus acum. Va spun pentru ca eu am verificat in ultimile luni evolutia asta a preturilor de baza.

Din miile de produse reduse, recomand si eu cateva, cele mai tari:

1. Pentru ca igiena orala a barbatilor e ca intr-un pantof vechi:

Periuta de dinti electrica Oral-B PRO 2000 Cross Action, reincarcabila, curatare 3D, 2 programe, 2 capete, Alb/Albastru

Pret de baza: 460 lei
Pret redus:     250 lei
Reducere 45%

2. Atunci cand partenera cu care scoti puf din perne are laptop pe windows dar tu vrei desktop pe linux...sau doar vrei sa te joci ca nebunu', D'oh!

Monitor LCD PHILIPS 22", Full HD, IPS-ADS, Negru, 227E6EDSD


Pret de baza: 600 lei 
Pret redus: 450 lei 
Reducere 25% 

 3. Ia, tata, d-aici ocazie ca sa nu mai mirosi ca o nurca impaiata la soare:

 Apa de Toaleta Calvin Klein CK IN2U, Barbati, 100ml

Pret de baza: 240 lei 
Pret redus: 89,99 lei 
Reducere 61%

Baga ochiul si nu rata ofertele de pe site. Asa preturi merita sa-ti folosesti cardul, pentru tine, pentru soacra, pentru soacra vecinului sau pentru cine vrea muschii tai de plaies viteaz.

Comenteaza, te provoc!