Epilator Philips Lumea Advanced IPL SC1995/00

publicat de Nicoleta
 
Ce face si ce caracteristici are nu va mai spun. Ma gandesc ca ati cautat produsul pana acum si stiti cam tot despre el. In schimb va zic ca l-am gasit  AICI  (sau click pe poza) la cea mai buna oferta si o sa-i fac un mic review, unul altfel si real.


Epilator Philips Lumea Advanced IPL SC1995/00Epilator Philips Lumea Advanced IPL SC1995/00







Asadar, am rupt internetul in doua, eu asa fac cand cumpar ceva despre care nu sunt sigura, deci am rupt internetul , am citit la un moment dat chiar si un forum nordic, tradus cu google. M-am decis sa il iau pe acesta deoarece are un singur cap de epilare si, cel mai important, are fir. Cat am citit eu pe net, am vazut ca tipele care aveau modelul fara fir erau nemultumite de faptul ca bateria nu tinea cat sa termini o epilare completa, adica din cap pana in picioare.

Dupa 2 saptamani de la achizitie pot spune ca sunt foarte multumita. Eu fiind alba ca varul, genetica m-a inzestrat si cu un par negru de se vede din avion si cel mai mic fir. Mai mult, eu am avut probleme si cu zona gambelor, fire crescute sub piele, pseudofolicilite, iritatii...
Acum, nu am pielea ca fundul de bebelus dar situatia s-a imbunatatit 100%. Iritatiile au disparut, parul crest mai incet si, aici doar o femeie ma poate intelege, nu mai creste dureros. Adica cand iesi de la dus nu ti se mai zbarleste pielea si sa te doara toti foliculii sa te urci pe pereti.

Ce trebuie sa mai stii: Functioneaza ideal pe anumite tipuri de piele si culori ale firului de par. Daca esti roscata, il cumperi degeaba, nu are rost sa dai 850 pe ceva pe care se va pune praful. Mai bine esti informata decat sa te plangi ca nu merge dupa ce l-ai cumparat. Daca respecti instructiunile si nu ai probleme dermatologice, aparatul asta este perfect pentru tine. Daca nu esti multumita, se poate returna in timp util. Eu una nu intentionez, sunt foarte multumita, este My Precious!!

Sper ca acum te-am mai lamurit despre el si ca merita investitia.


Daca esti curios Despre mine