Cum l-am descoperit pe Philip K. Dick


http://l.profitshare.ro/l/3830320

Imi aduc aminte exact ziua cand l-am descoperit pe Philip K. Dick. Aveam 17 ani, terminasem orele in ziua respectiva si ma indreptam spre casa. In drum, am trecut pe la biblioteca caminului cultural - precizez ca nu aveam inca acasa televiziune prin cablu.


In biblioteca respectiva, m-am asezat pe un scaun din acela ramas din perioada comunista, cu spatar rotund, de camin cultural si am inceput sa citesc prefata la Omul din castelul inalt, carte scoasa tot de NEMIRA. Va zic doar ca dimineata urmatoare la ora 7 am mers la scoala direct de la biblioteca, dupa ce seara bibliotecara imi lasase cheile sa inchid si sunase la ai mei pe fix - telefon din ala cu roata - cum ca mi-a cumparat doua placinte sa mananc si ca dorm in biblioteca.


Nu am inchis un ochi, am terminat de citit toata cartea. Cu scoala insa a fost mai greu in ziua respectiva, un chin pentru mine sa raman in starea de veghe.