Cati bani am la Pilonul II?

Recunosc, intrebarea asta m-a macinat de mai mult timp dar acum cand opinia publica vorbeste doar despre faptul ca Tudose si Dragnea vor sa nationalizeze Pilonul II, am zis hai, dom'le, sa vad cati bani am si eu stransi pana acum la pensia privata obligatorie!

Mi-am amintit ca acum multi ani, am semnat printr-o colega cu Generali. Nu mai tineam bine minte, dar mi-am amintit leul de pe contract, adica sigla Generali. Zis si facut! Am intrat la ei pe site si mi-am facut cont (inrolare zic ei - mi s-a parut funny asta) in doua minute. Asa am descoperit ca la Pilonul II am 575 unitati virate de angajator, iar cum pretul unitatii in ziua respectiva era 23 lei, rezulta ca pana acum am strans 13.225 lei. Adica 132.250.000 lei vechi!! Banii mei, pe CNP-ul meu, de care pot beneficia daca sufar vreun accident, daca ies la pensie sau, Doamne-fereste, in caz de deces raman urmasilor.

Abia acum am constientizat care este miza si cat de groasa este treaba. PSD vrea sa-mi FURE banii, pentru ca da, asta vor sa faca (si da, sunt banii mei, livrati de angajator in aprox. 10 ani!) si sa-i bage in Pilonul I, platind astfel pensiile speciale si alte promisiuni electorale. Voi ce parere aveti, comentati ceva pe subiect?
Ne vedem in strada, zic!
#REZIST